Idén tizenkilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, a MiReHu a múlt év után újra elismerésben részesült - írja keddi közleményében a polgármesteri hivatal sajtóosztálya.
- A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben - áll a közleményben
Amint fogalmaznak, az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. "A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet" - teszik hozzá.
Idén tizenkilencedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a MiReHu-t érdemesnek találta a Superbrands 2023 védjegy viselésére.
A közlemény leszögezi, a MiReHu elkötelezett a szemléletformálás iránt, az elmúlt években számos olyan intézkedést tett, mely lehetőséget nyújt kicsiknek és nagyoknak betekinteni a hulladékgazdálkodásba, a helyes gyűjtési és kezelési gyakorlatokba, egyúttal egy fenntarthatóbb gondolkodásmód és életvitel kialakítására.
- A miskolci vállalkozás nagyon büszke arra, hogy újabb pozitív visszaigazolást nyert a tevékenysége, hiszen az éven már három hazai környezetvédelmi témájú díjat is nyertek. Ezek az elismerések még inkább arra ösztönzik a társaságot, hogy innovatív szemléletformáló tevékenységüket és a szolgáltatásaikat tovább építsék - zárul az írás.
Nemzetközi Superbrands Program
Idén huszonnyolc éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.