A kedvezményes földgáz igényléséhez a jegyző által kiállított hatósági bizonyítványra van szükség
A hatósági bizonyítvány iránti kérelmet elektronikusan, postai úton vagy személyesen a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálati irodáiban lehet benyújtani.
Ehhez formanyomtatvány is rendelkezésre áll, mely elérhető a www.miskolc.hu honlapon, vagy az ügyfélszolgálati irodákban.
A jegyző a hatósági bizonyítványt a kérelem beérkezésétől számított 8 napon belül, helyszíni szemle alapján állítja ki, amennyiben a lakás kialakítása megfelel az országos településrendezési és építési követelményekről szóló 253/1997.(XII.20) Korm.rendelet 105.§-a szerinti lakás meghatározásnak.
A kiállított hatósági bizonyítványt a lakossági fogyasztónak kell benyújtania a földgázszolgáltatóhoz.
A Polgármesteri Hivatal mindezt közleményben tudatta. Egyúttal arra is kitértek, hogy a Nagy-Miskolc program fontos része a Gondoskodó Miskolc szociális- és támogatócsomag. A borsodi megyeszékhelyen a szakemberek hónapok óta azon dolgoznak, hogy tovább bővítsék az itt élő családoknak nyújtott segítség körét. A város vezetése továbbra is fontosnak tartja, hogy ne hagyja magára a miskolci családokat, és hogy erején felül is, de támogassa a városlakókat. A családi fogyasztó közösségek számára megnyílt kedvezményes földgáz igénybevételének segítése is ezt a célt szolgálja.
A Gondoskodó Miskolc programcsomag hamarosan tovább bővül egyéb segítő intézkedésekkel, amelyekről folyamatosan tájékoztatják a miskolciakat.