Marketing Gyémántos program a Borangolás
Júniusban az Országos Városmarketing Versenyen ismét tarolt Miskolc. Az egyik gyémántot a tavalyi Avasi Borangolással érdemelte ki a város.
Finom borok, nyitott avasi pincék, remek koncertek, gasztronómiai különlegességek - a háromnapos rendezvény évek óta a miskolciak és a turisták egyik kedvence.
Az Avasi Borangolás egyik legvarázslatosabb tulajdonsága, hogy a macskaköves kis utcácskák, a természet és a boros pincék a belvárosból néhány perc alatt elérhetők.
- Nincs még egy ilyen a világon, nem láttam még ilyet, hogy ilyen kis házak egy város közepén egy hegyen. Olyan mintha a Gellért-hegyet betolták volna a Váci utca mellé Pesten és kis házikók lennének rajta – nyilatkozta róla Müller Péter Sziámi.
Az országos megmérettetés öt éve indult azért, hogy ösztönözze a városokat a marketing tevékenységben.
- Az öt év során gyűjtött 28 gyémántjával Miskolc az első helyen van, holtversenyben Győr városával. Tehát azt mondhatom, hogy az egyik legjobban szereplő és legjobban bizonyító város a pályázók körében – nyilatkozta a díjátadón Piskóti István, a Városmarketing díj zsűrielnöke.
Idén 30 város 97 projektjét ismerték el és jövőre újra nevezhetnek majd a települések.