Hadik: „jól vagyunk, de ez azért nagy baleset volt”
Az egyébként tűpontos kezű pilótaként ismert Hadik Andrást telefonon sikerült elérnünk. A DVTK raliversenyzője érthetően nehezen tér még napirendre a történtek fölött.
– Korábban évekig nem volt balesetünk, egy éve Lyukóban dobtuk el az autót, és most… Két napig gyakorlatilag hibátlanul autóztunk, az utolsó gyorsasági utolsó kilométere körül azonban hibáztam egyet, picit lecsúsztunk az útról. Szerencsétlenségünkre beleakadtunk egy erősebb bokorba, a töve gyakorlatilag kikapta a jobb hátsó futóművet. Az autó megpattant, a bal hátuljával is nekimentünk egy fának. Elég nagy baleset volt, azt kell, hogy mondjam, de különösebb bajunk nincs hála az Istennek. Ez egy ilyen sport, ott az elejében azért nagyon gyorsan közlekedünk, benne van, hogy hibázunk.
A Ford Fiesta R5 nagyon összetört, de a Hadik-Kertész Krisztián páros és csapatuk már dolgozik rajta.
– Biztosan találunk valamilyen megoldást, szeretnénk indulni a következő versenyen. Most viszonylag hosszabb szünet jön, csak augusztus végén lesz a következő verseny. Egyébként nyári szünetet tartottunk volna mi is, szerettünk volna pihenni, de most azért van meló.
A Székesfehérvár-Veszprém-rali végeredménye:
1. Csomós Miklós, Nagy Attila (Skoda Fabia R5) 1:24.54.0 óra
2. Turán Frigyes, Bagaméri László (Volkswagen Polo R5) 1:26.15.5 óra
3. Klausz Kristóf, Csányi Botond (Skoda Fabia Rallye2 Evo) 1:26.39.7 óra
Székesfehérvár és Veszprém idén először rendezett közös versenyt, melyen öt különböző murvás-köves gyorsasági szakaszon mintegy 150 kilométer várt az indulókra a hétvégén.
Szombaton Székesfehérvár volt a verseny központja, ahol a nagylőtéren, illetve Várpalotán két gyorsasági, valamint egy, a végeredménybe nem számító városi szuperspeciál pályán, vasárnap pedig Veszprém környékén a jutaspusztai kislőtéren, Kislődön és Hegyesden mérhették össze tudásukat a versenyzők.
Az összetett pontversenyben Hadik kiesésével Csomós néhány pontra felzárkózott a második helyre.
A bajnokság augusztus végén a Vértesben folytatódik.